fredag: promenad, boende och lite bajs.

sen skulle bebis sova så jag fick gå ut på promenad i det iskalla vädret.

frös massor om näsan gjorde jag och ringen i näsan blev alldeles iskall. funderar på att investera i en näsvärmare, de är ju riktigt söta.

där fram ligger en del av skolan. följer man vägen till höger kommer man till huset jag bor i.

upp här. en jävla lång backe är det.

mer backe.

här börjar alla hus. jag bor i ett av dom på vänster sida och maria bor i ett av dom på höger.

mer likadana hus. allt är likadant utom brevlådorna.
en av husägarna målade om sin ytterdörr till grå från orange och då blev det tydligen ramaskri.

ännu mer hus.

20 minuter skulle jag vara ute och gå med bebis sa bebisens mamma för det skulle nog räcka trodde hon. efter 18,5 minuter somnar bebis och jag ska fota. så vaknar hon såklart (fast hon somnade om igen)

men ändå. 18,5 minut. hur kunde hon veta det? men det är väl sånt man vet när man är mamma antar jag.

här bor och jobbar maria.

och där bor och jobbar jag. det var ett jävla krångel att hitta rätt hus de första dagarna men nu hittar jag. tacka vet jag hus-siffror.

här är lite av baksidan.

sen får det räcka. mamman är borta några timmar så nu kanske jag vågar bajsa. och så sover bebis så det är skönt, men nu vaknar hon väl såklart. och jag kommer inte bli bajsnödig förrän mamman är hemma igen och maria har åkt hem till valskog så jag har ingen att bajsa hos förräns på måndag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0