lista över saker jag inte rekommenderar:

när jag satt och kissade och borstade tänderna satt jag och funderade på när jag skulle kunna bajsa. jag kan inte kissa utan att spola vatten ens och dom går alltid och lägger sig så sent här så jag får nog göra det imorrn bitti väldigt tidigt kom jag fram till. funderingarna fortlöpte och jag satt och tänkte på när jag åt glass samtidigt som jag bajsade hemma hos maria och tänkte att "det gör jag inte om". då kom jag på den briljanta idén att jag ska börja skriva en lista. en lista över saker som jag inte rekommenderar. så här kommer den.

punkt 1 över saker jag inte rekommenderar:
- äta glass samtidigt som man bajsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0