måndag morgon

jag hade svårt att sova inatt. jag vred och vände på mig och kunde inte hitta någon bekväm ställning. det kan ha berott på att vi pratade om richard igår. det var jättejobbigt och jag hade helst låtit bli för jag kände direkt hur jobbigt det blev att höra frågor om honom och jag ville stänga av direkt och prata om något annat. det blir mer verkligt när man pratar om honom och jag antar att jag inte vill förstå att det hänt. men nu kom det upp till ytan och visst är det väldigt jobbigt men jag förstår ju att det är nyttigt för mig också.

steg upp tidigt idag och det har jag inte gjort på mer än en månad så det var ganska tungt, men jag kom upp iaf. det är ju så mörkt om morgnarna så det känns som att man stiger upp mitt i natten.
nu ska jag vänta på att familjen kommer upp och så får jag se vad dagen har att erbjuda.

jag hann inte träffa minstingen igår för hon hade redan nattats men det får jag snart göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0