ong.

jag orkar seriöst inte bry mig längre. jag skärpte aldrig till mig för min egen skull, det var alltid någon annan jag gjorde det för. vart är ni nu?
a juste. tänkte väl det. nej, nu slutar jag bry mig igen. på riktigt. finns fan ingen jävla anledning att göra något annat för.

jag är så jävla less på all skit. less på att vara arg, less på att vara varenda jävel till lags, less på att bli utnyttjad. jag är less på hela mitt värdelösa jävla fittliv. det får fan vara nog nu, jag orkar inte längre. det dröjer inte länge till richard, snart ses vi igen.









jag vill se dig le igen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fia du ska då fan stanna här hur länge till som hellst det har jag bestämt HÖÖR! för jag tycker faktiskt om dig :)

2009-11-06 @ 13:20:38
URL: http://jessicakronman.blogspot.com
Postat av: sandra

du ska va kvar. för jag tycker också om dig <3

2009-11-06 @ 13:56:17
URL: http://ekermalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0