måndag:

hej, har flyttat upp mig till mitt rum nu igen. har sovit på soffan i flera veckor, sandras madrass på golvet är inte så skön att sova på tyvärr. och så har jag redan hunnit vara duktig idag, jag har fan bäddat "sängen".
och så laddar jag min i-pod. ska ner på stan, förbi banken och sen lämna in soc-papper på nygård. men det är sol ute idag iaf så det är väl helt okej.

igår tvättade jag och idag vek jag alla mina kläder fint och lade dom på rätt plats i garderoberna. det är inte likt mig, jag blir nästan orolig för vad som hänt. jag diskade och städade lite igår också. har jag slagit mig? kanske hände något i skallen på mig när jag ramlade ner för trappan häromdagen.

nej, nu ska jag ut och bada i avloppsbrunnar. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0