söndag:

här sitter jag med en grymt jävla obehaglig känsla i magen som vägrar att släppa. det var väl ungefär det jag hade att säga. eller ja, det ploppar upp lite småsaker då och då i skallen på mig som jag kan tänka mig att dela med mig av. precis som vanligt då.

jag var nykter igår. jag drack lite men kände inte av det alls. det var en tråkig kväll.
sandra kom hem idag, det var trevligt. hon lagade mat och jag sjöng massa ramsor för henne. nu är maten slut, jag har sett en film med leonardo dicaprio och sandra lämnade mig ensam här på nedervåningen.
jag tycker inte om leonardo egentligen, jag stör mig på att han är så ful. precis som jag brukar göra när jag ser människor. fast den här filmen var faktiskt bra. catch me if you can hette den.

..vad ska jag säga mer? kommer inte på något.
jag är trött bara men orkar inte sova. har fått en känsla av rastlöshet som bara fyller kroppen mer och mer ju mer tid som går och jag orkar inte känna den, jag vet inte vad jag ska göra. jaja. shit happens, som vanligt. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0