Onsdag kväll,

Hej och god kväll! Vad jag stör mig på att mina inlägg inte blir som jag vill nu när jag använder Chrome. Jag vill gärna ha lite mellanrum mellan bilder och text osv osv men när jag klickar på Publicera så åker allting ihop och det ser inte ett dugg bra ut. Man kan faktiskt scrolla ner bland mina inlägg och se när jag började använda Chrome.
Nåväl... Har jobbat, kom upp i 7728 steg på jobbet :) Innan frukost gick jag dessutom en promenad på 6 km. Vill gärna kalla det PowerWalk men gick nog inte tillräckligt snabbt :) Men gick, det gjorde jag!
Det var väl helt okej på jobbet men var ovanligt seg, det kan ju ha vart promenadens fel. Det är alltid så jobbigt efter att jag rört på mig mer än vanligt för det är som att jag blir helt tömd på energi och jag ksulle kunna lägga mig och sova 2-3 timmar. Kände så efter promenaden idag och jag känner så efter gymmet.
Var lite nyfiken nu på kvällskvisten för mitt kostval dök upp på jobbet (som vanligt) ang både kolesterol och fruktosv, och jag blev nyfiken på hur mycket kolhydrater frukt faktiskt innehåller... Så jag googlade och fick fram denna sida: http://www.hertzmanfrukt.se/produkt.htm
Väldigt intressant!
Det var inte som jag trodde, grönsakerna som var tillåtna enligt LCHF innehöll mer kolhydrater än jag trodde och frukten innehöll långt ifrån så mycket kolhydrater jag trodde att det innehöll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0