fredag,

God morgon, goddagens osv osv. Fyyy satan vilka mardrömmar jag hade inatt, det var inge kul alls. Men det var sådär så när den hade hållt på ett tag kände jag att "Nej, nu vill jag vakna" och då vaknade jag. Gick upp kl 11, duschade och satte mig vid datorn och sen stekte jag frukost. Som nu är uppäten.
Åååh vilken grej jag var med om imorse. Vägde 64,6 igår och idag när jag ställde mig på vågen så vägde jag 57,8. Jag fokuserade på sjuan, blev sjukt besviken och tänkte att hur fan kan jag väga mer NU efter snart tre veckor än när jag började? :( Men sen när jag skulle smsa mamma så tänkte jag "Men vänta nu... FEMTIOsju? Måste väga mig igen!" och JO! DET STÄMDE! Jag var alldeles överlycklig och istället för att smsa ringde jag upp mamma och hon tyckte det lät otroligt och hon tyckte att jag skulle ta ur batterierna ur vågen och ställa mig på den igen. Så jag gjorde det medans hon stannade kvar i telefon och tro på fan... Jag vägde 64,6. Och samma igen. Och samma igen. Faaaan vilken glädjedödare. Besvikelsen hade nått sin högsta topp. Besvikelsen hade klättrat upp för Kebnekaise och hissat flaggan.
Men sen gick jag och bajsade och vägde mig igen och då vägde jag 64,2. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0