måndag,


god morgon! sitter i soffan efter att ha fläskat i mig en ordentlig frukost á la LCHF. det blev ett paket bacon och två stekta ägg. och ett glas vatten. määäääätt. idag var det väg- och mätdag. vågen stod på exakt samma som igår och som ni vet så gick jag upp efter lördagens fuskeribravader. inget mer fusk nu! men jag känner mig iaf duktig som stod emot två gånger igår, först i uppsala när sussie med familj fikade med det typ godaste ever? oreotårtaaaa. satt och glodde på bara, och sen på kvällen när jag var med jennifer så åt hon ben & jerrys men då var det lugnt för då åt jag avokado istället :) då led jag inte ett dugg, jag fick ju iaf lukta på hennes glass.

mätningen imorse gick det väl sådär med, hur ska man veta att man mäter på exakt samma ställe? först när jag mätte trodde jag att jag minskat med 2 cm i midjan, sen ville jag mäta mig igen bara för att vara säker, då stod det på exakt samma som sist. mätning är inget för mig. jag är mer sugen på att ta bilder, då ser man ju verkligen men hur lätt är det att ta bilder på sig själv med en i-phone? nää, jag vet inte jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0