Torsdag,

Goddagens! Idag är det torsdag! 
Jag har slängt in en tvätt i maskin (Hur underbart är det inte att ha tvättmaskin hemma?) och håller på att göra mig en kopp te. Har betalat räkningar vilket inte kändes riktigt lika jobbigt som det brukar med tanke på jättelönen jag fick denna månad! Allt vare två extranätter på jobbet förra månaden... Inbeordrade ofc :) 
 
Tänkte presentera mitt nya beroende för er:
 
 
ser det inte alldeles gräddigt och gott ut? och tro mig, det är det! te med grädde. tack mamma (eller jag vet inte om jag borde tacka egentligen med tanke på det  nya beroendet...) 3 koppar per dag nu de senaste tre dagarna... GUDOMLIGT gott! 
 
Tack för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0