God morgon!

 
 
Halloj!
För en gångs skull höll jag det jag bestämde mig för att göra igår kväll. Annars brukar jag
känna mig så jävla taggad på kvällen innan, och bestämma mig för att jag ska bli duktig
och göra massa bra saker, och sen när jag vaknar så ba: ööööh. nä. 
 
Men idag tog jag mig i kragen och gick en PW. Med en lillesyster som krånglade på morgonen
så fick jag en bättre tid än sist, när jag tränade som mest. Haha, får ringa och bråka med henne
innan nästa PW också tror jag :) 
 
Det blev en 3,37 km30,27 min
 
Det var väl inte fy skam! Har en tvätt i maskin och ska väl ev städa lite (kanske... inte) och
sen ska jag iväg till kusinen som fyller år idag och sen efter det ska jag jobba. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0