- mitt första recept

Mina damer och herrar, mitt ärade sällskap. Ni är nu inbjudna att deltaga i årets största händelse! Jag; Fia den store; ska skriva en kokbok. Ni får nu äran att läsa mitt första recept, vilket blir gourmetmåltiden tacoburgare.

Ni behöver:
Cheeseburgare från McDonald's, gärna några dagar gammal
Tacosås
Gräddfil

Bord
Tallrik
Micro
Sked

Öppna kylen med hjälp av handtaget på kylskåpsdörren. Plocka ut cheeseburgaren. Tag ur cheeseburgaren ur dess förpackning, i detta fall var det ett papper. Kasta en tallrik likt en frisbee lite nonchalant på det icke nyvaxade köksbordet eller var ni väljer att tillaga måltiden och släng på cheeseburgaren. Släng in skiten i micron på x antal sekunder eller minuter, ni väljer själv hur pass mycket ni vill bränna er på tungan.
Medans ni väntar på att cheeseburgaren ska bli varm plockar ni fram tacosås och gräddfil. När micron plingar betyder det att maten praktiskt taget är klar, iaf varm. Öppna dörren till micron och släng tallriken hårt på bordet, detta för att motverka att dammtussar hamnar i cheeseburgaren, nu kommer dammtussarna hamna överallt utom på just din mat.


Plocka bort brödet på cheeseburgaren. Sleva på lite tacosås, som på bilden nedan 



Sen slevar ni på lite gräddfil och sätter tillbaka brödet. Detta är resultatet:



Ät och njut.

Betyg: 1/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0