tisdag:

jag satt och pratade på msn med en kille som heter Andreas. för några timmar sen pratade jag med Frida som skulle iväg på date, jag bad henne att återkomma efter dejten och berätta hur det gick och när jag hunnit skriva detta till Andreas:


.fia - säger (21:15):

*:)
*nu är jag glad
*hihihihihihihiihhiihihhihi
*vet du vad som är lite roligt
*jag är äldst av alla syskon

så skrev Frida. sen när vi skrivit lite och jag återvände till Anderas konversation så såg jag vad jag hunnit skriva, jag blev ju avbruten mitt i och hann inte skriva klart. Det var lite roligt tycker jag. Sen skrev jag

.fia - säger (21:16):

*haha vad roligt om det där skulle vara poängen

sen skrev Frida igen så jag hann inte skriva den riktiga poängen. Nu är klockan 21:20 och jag har fortfarande inte skrivit poängen. Jag har faktiskt glömt bort den.


Jag tycker det är jätteroligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0