fredag: vad fan skulle jag göra utan msn?

.fia - bakar menskaka säger (10:35):
*fast jag måste erkänna tt jag blev lite besviken
Dick Tator säger (10:35):
*käft på dig
*tillbaks till den där fisken
.fia - bakar menskaka säger (10:36):
*får jag inte bli besviken eller din apa
Dick Tator säger (10:36):
*han ligger längst ner på havets botten och inväntar den perfekta tillfället för att slå till
*NEJ
*lyssna istället
.fia - bakar menskaka säger (10:36):
*VADÅ LYSSNA
*JAG HÖR INGET
*HAHAHAHAHA
*in your face
Dick Tator säger (10:36):
*lyssna med ögonen fuckass!
.fia - bakar menskaka säger (10:36):
*maddafakkahhhhhhhhhhhhhh
*men ät min håriga mussla
.fia - bakar menskaka säger (10:37):
*skär i filéer och ät sushi
*krama ur flytningarna och doppa fingret
*rita krigsmålning i ansiktet med den gröna surluktande massan
Dick Tator säger (10:37):
*ärligt talat du är rätt disgusting
*jag försöker låta bli att tycka det men ibland går du för långt
*vart fan får du allt ifrån
.fia - bakar menskaka säger (10:37):
*nyp av könsvårtorna och pynta sushin med vårtströssel
Dick Tator säger (10:38):
*det är nästan lite läskigt att du har såna fantasier
.fia - bakar menskaka säger (10:38):
*det här är bara början
Dick Tator säger (10:38):
*URK
.fia - bakar menskaka säger (10:38):
*blir du lika upphetsad som jag?
*det är du som inspirerar mig
Dick Tator säger (10:38):
*men gå o spontansov ett tag
.fia - bakar menskaka säger (10:38):
*jag ska dra loss mina kånkelbär och stoppa dom innanför ögonlocken
Dick Tator säger (10:38):
*nej nu räcker det
*du vann den här gången!
.fia - bakar menskaka säger (10:38):
*jag kan sätta på camen så du kan runka
Dick Tator säger (10:39):
*ärligt jag mår dåligt på riktigt
*gå och tvätta dig istället
.fia - bakar menskaka säger (10:39):
*säg inte så, då får jag ännu mer fantasi
*när jag vet att jag äcklar någon blir det ännu roligare
Dick Tator säger (10:39):
*jag blockar ditt vidriga ass snart
.fia - bakar menskaka säger (10:39):
*"synd"
Dick Tator säger (10:39):
*JA!
.fia - bakar menskaka säger (10:40):
*MEN BLOCKA DÅ DIN JÄVLA SMYGBÖG
Dick Tator säger (10:40):
*VADÅ SMYG??
.fia - bakar menskaka säger (10:40):
*ta mig i prutten, dra loss mitt rygghår, tugga på min mjälliga tupé
Dick Tator säger (10:41):
*usch
*ja har inte tid
.fia - bakar menskaka säger (10:41):
*jag älskar dig
*vi ses snart
*jag står utanför din dörr om några timmar
Dick Tator säger (10:41):
*ok
.fia - bakar menskaka säger (10:41):
*puss
Dick Tator säger (10:41):
*glad midsommar psycho
.fia - bakar menskaka säger (10:41):
*haha detsamma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0