det där med att tvätta är fanimig inte det lättaste,




var precis ner i tvättstugan första gången här. man bokar tid digitalt typ, använder sig av brickan som följer med hemnyckeln för att "logga in" och sen får man klicka sig fram på en skärm som sitter på väggen utanför tre olika tvättstugor för att boka. man behöver brickan sen för att kunna låsa upp sin stuga och som jag förstår så funkar ingen annans bricka i min stuga, under den tiden jag bokat. fingemang! det där svenssonbekymret löste dom på ett skitbra sätt tycker jag eftersom det är jordens undergång när någon stulit ens tvätt-tid. okej, det är irriterande, men nu är det löst! iaf här. nu måste david batra komma på något nytt att skriva en bok om.

pappa var ju rolig, han hittade ett munstycke i form av en pistol som satt i änden av en slang samtidigt som jag var upptagen med att sortera tvätt eller något. ni som känner mig vet att jag är i min egen värld när jag gör något så jag var helt uppe i massa smutsig tvätt bara.  "vad är det här?" hör jag honom säga långt borta och helt plötsligt känner jag en hård stråle träffa mig och sen är jag dyblöt.
oj, jag trodde det var tryckluft, säger han och ser snopen ut, tänkte precis att undrar vad man ska blåsa på i en tvättstuga, hehehe.

som sagt. tack pappa.








Kommentarer
Postat av: yvonne eklund

hej fia,jag vattnar mina blommor nästan varje dag, flytta blomman till något fönster så kanske den mår bättre .mvh yvonne louise mamma

2010-11-14 @ 10:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0