tatovering,




tatuerade insidan av underläppen idag.
när det var andrés tur satt han och velade säkert en kvart om vad han skulle skriva. han hade tänkt att skriva öl först men ville väl visa sig manlig och försökte komma på något häftigare och längre ord. vilket tillslut blev HEMKÖRT.

jag började tatuera och när jag hade kommit så långt som till HEMKÖP sa jag: nu är det klart, gå och titta dig i spegeln!

sagt och gjort, han kom tillbaka och var skitsur och tvingade mig tatuera klart. dåligt tråkig! jag tyckte det var skitkul iaf. här är min:





finns film på min logg på facebook för de som vill se hur ont det gjorde.




Kommentarer
Postat av: lars

mja why not

2010-11-07 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0