måndag,

jag var lite deppig. så jag skrev till gustav på facebook.


jag: gustav
gustav: fia
jag: döda mig
gustav: nej sånt gör inte jag
jag: men det ska inte vara vilken död som helst
gustav: död under en session av strypsex?
jag: gillade att du kallade det session. men nej inte strypsex
gustav: nehe. HUR VILL PRINSESSAN DÖ DÅ?
jag: sist jag blev kallad prinsessa blev jag dumpad dagen efter.
så nu dog jag lite inombords. fortsätt! jag tror det funkar!
jag ser redan rubrikerna framför mig!
"kvinna hetsad till döds av komplimanger"
eller om du låser in mig i en källare och kommer ner och lägger en sats på golvet emellanåt tills jag drunknar i det. så kommer du bli nya spritzl. istället för fritzl.


erkänn att det var kul. jag är kul.
ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0