msn, räddaren i nöden under mina tråkiga stunder



Dominic säger (12:40):

*iphone 4
*var tvungen att köpa loss mitt gammla spräckta skräck för 1200kr.....
.fia - säger (12:42):
*kesthvkshtenvkjtek
.fia - säger (12:43):
*verkligen intressant
Dominic säger (12:43):
*ja men föråt
.fia - säger (12:43):
*eh nej
Dominic säger (12:43):
*att alla aspekter av mitt liv inte underhåller dig
.fia - säger (12:43):
*nej, det är inte okej
*skärp till dig
Dominic säger (12:45):
*ska du vara med din syster?
.fia - säger (12:45):
*det vet jag inte än
*pappa är inte hemma
*får väl se omhon kommer hit med pappa
*vadårå+
Dominic säger (12:46):
*jag bara undrade
*allt jag frågar har inte en agenda
.fia - säger (12:46):
*jaha
*det var ju synd för det hade underlättat
Dominic säger (12:47):
*underlättat vadå?
.fia - säger (12:47):
*ja det vet jag inte. allt jag säger har inte en agenda
Dominic säger (12:48):
*lol
*hade du inte haft planer hade jag frågat om du ville hänga med tanke på att jag inte har några planer idag. Men du har planer så det var ju skitsamma
*se jag hade ingen direkt agenda
.fia - säger (12:49):
*ja du ser!
*du hade visst en agenda
*du bara ljuge roch ljuger och ljuger
*jag klarar inte det här längre!
*jag är ledsen bernt. men jag vill skiljas
*det skulle inte förvåna mig om du har en annan kvinna heller! vem är den här "kompisen" du ska se på film med egentligen?
*tror du inte jag fattar!
.fia - säger (12:50):
*har du hört talas om den kvinnliga intuitionen?
*va?
*din jävla slyngel
Dominic säger (12:50):
*för det första heter jag inte bernt och jag är inte gift. och sen berättade jag vem jag skulle se på film med ditt mongo
.fia - säger (12:51):
*ska du se på film med mitt mongo?
Dominic säger (12:51):
*och jag ljuger typ aldrig
.fia - säger (12:51):
*TYP
*LOOOL
Dominic säger (12:51):
*alla drar en vit lögn då och då
*vore lögn att påstå någe annat
.fia - säger (12:51):
*eller vore det en vit lögn?
*mm nu har du nåt att tänka på
*din lilla spillevink
Dominic säger (12:52):
*jag sa vem jag skulle se på film med. så försök inte påstå att jag är otrogen!
.fia - säger (12:53):
*vadå så om man säger "nu ska jag gå och knulla med lotta" så är man inte otrogen?
.fia - säger (12:54):
*det var ju det sämsta jag hört på länge
Dominic säger (12:54):
*men jag ska bara se på film
*du är inte ens hemma
Dominic säger (12:58):
*plus att du inte ens har tid för mig idag
*så jag förtjänar något vid sidan av
.fia - säger (12:59):
*jag är visst hemma
*min familj behöver tid!
*kan du inte förstå det?
*kan du inte unna din egen fru lite egentid med sin familj?
Dominic säger (13:00):
*ÄR INTE JAG DIN FAMILJ!

.fia - säger (13:00):
*DU HAR FÅTT ALL TID I VÄRLDEN!
*DU LYSSNAR INTE PÅ MIG!
*DU SÄGER ATT DU LYSSNAR MEN DU FÖRSTÅR INTE!
.fia - säger (13:01):
*jag har pratat med min psykolog...
*och han tycker att du också borde komma dit
*han tycker att du verkar ha undertryckt aggression och att du snart kommer att göra något drasiskt
*drastiskt
*Bernt.. Jag är rädd! Förstår du inte det?
*Jag är rädd att förlora dig!
Dominic säger (13:01):
*Tror att det kan vara en bra ide
*Jag är beredd att göra allt för att det här ska fungera
.fia - säger (13:02):
*Jag är rädd att det är försent dock
*Jag har börjat ligga med min tennislärare redan
*Han älskar mig! Han förstår mig!
*Brevbäraren också
*Och psykologen
*De uppfyller mina behov och ställer inga krav tillbaka!
*Det är det jag vill ha Bernt, förstår du inte det?
Dominic säger (13:03):
*Jag kan leva med det
*Jag är inte man nog för dig
*det har jag vetat hela tiden
.fia - säger (13:04):
*nej, men din syster är du tydligen man nog för!
*tror du inte jag hör er när ni "går ner och snickrar i källaren?"
*det är sjukt Bernt! Sjukt!
Dominic säger (13:04):
*vad ska jag säga
Dominic säger (13:05):
*allt utan blöja
*går att töja
.fia - säger (13:06):
*med din jävla prinskorv är det enda du kan töja hamstern
*du dödade min hamster!
Dominic säger (13:07):
*den hade inte blöja eller hur




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0