torsdag,




ska kika vidare på I Annelie nu. avsnitt 6 av 8.
vad gör jag sen när det är slut? vet inte. dör lite på insidan antagligen, tills jag hittar något nytt att titta på.


haha måste citera annelie, som vaknar upp och pratar med sig själv.
man får se två versioner av henne samtidigt lite hela tiden där hon argumenterar med sig själv typ. joel är en kille hon är kär i.


"men du ringer inte joel? men liket! har du ringt joel 37 gånger inatt?"
"var det bara 37? känns som 100"
"men hurkan du ringa honom så många gånger?"
"han svarar ju inte. jag vill veta varför han inte svarar."
"men han vill inte prata med oss fattar du väl!"
"nä men jag vill prata med honom. fattar han väl."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0