fredag,

halloj! tillbaks i gamla hederliga knivsta, jag har hälsat på min fina karl, han kom och hämtade mig i måndags och så körde han hem mig (jag vet vilken lyx jag har) till julbordet vi hade med jobbet igår.

under veckan som gått har jag hunnit mysa med karln, mysa med annas lilla fina bebis Jayden, hämta mina nya skor som jag inte är helt nöjd med och åka hem igen. har spelat massa datorspel hemma hos karln, zombie island (börja spela du med, jag behöver alltid hjälp!) och nu är jag som sagt hemma igen. det var skönt att sova i sin egen säng igen, mina kuddar är mycket skönare men mardrömmarna har jag inte blivit av med. har drömt hemska drömmar hela veckan. meeen, det går väl över!

julbordet var trevligt, många från jobbet var där, det var jättetrångt och all dricka kostade men maten var jättegod och jag blev jättemätt. daniel som legat och sovit hemma hos mig under tiden var snäll och kom och hämtade mig, sen låg vi och mös tills han somnade, han skulle ju upp fyra imorse då han jobbar förmiddag borta i arboga. själv börjar jag jobba om 1½ timme, kväll ikväll, slutar klockan nio. måste finna mig en tvätt-tid också bannemig, det börjar sina ordentligt i klädkassan. nej, zombie island kallar!

Kommentarer
Postat av: Gurra G

dåligt att byta blogg sådär utan att meddela mig ;)!! Ska också köpa Dead Island snart då kan vi lira det online? :D

2011-12-02 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0