hej!

idag är det torsdag? ja visst är det torsdag! blev lite osäker där. skrev onsdag först.
såhär ser jag ut idag:





försökte se lite söt ut. det funkar i cam ibland.
ringde och bokade piercingtid igår. ska dit på tisdag kl. 13.00. ska ringa och bekräfta bokningen på måndag. känner jag mig själv rätt så kommer jag att glömma bort det men jag har förvånat mig själv förr! vi får se!

var i uppsala idag med paulisch von baulisch. vi åkte in sent för att hon var tvungen att tvätta men vi hann med det viktigaste, bolaget. och så skulle jag hitta något att ha på mig imorgon, för imorgon kommer jennifer och då ska vi ut! jag köpte elk <3 såklart, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0