helgen,

jag jobbade till halv nio i torsdags och efter det åkte jag till daniel. hade med mig alla grejer till jobbet och var helt smart och skrev en lista på vad som skulle packas ner. kom på mer grejer efterhand under packningen som jag skrev ner och den listan sitter på mitt skrivbord nu. glömde ingenting!
iaf, åkte tåg och kom fram lagom tills daniel slutade jobbet för det var hans eftermiddagsvecka. sen åkte vi hem till honom och mös. dagen efter minns jag inte vad fan vi gjorde. på lördagen åkte vi fyrhjuling och när vi är ute i skogen så skulle vi stanna till en stund för daniel skulle kolla gps:en, vart vi var någonstans. så hör vi en hund från skogen som skäller massor och efter någon minut så hör vi något som rör sig i skogen, så från ingenstans dyker en fet jävla hjort upp. han hoppade högt som fan i panik rakt mot oss, såg oss i sista sekund och svängde av och hoppade vidare. efter en stund sprang en hundjävel efter så jag förstår att han hade panik stackarn. hundjäääääävel. i söndags åkte jag hem till moster och hälsade på en stund där, sen gick jag, seven och bailey runt till olika lekparker, svängde förbi mamma och drog med henne ut och gick långprommis med lillebror och hunden. en jättefin höstdag var det, kallt men solen sken så det var jättemysigt. sen firade jag kvällen med att bjuda lillesyster och lillebror på pizza. mamma skulle också fått men hon bantar så hon villäntääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0