torsdag,



inatt sov jag bättre
i sängen. jag har ju ställt den rakt ut från väggen så att jag inte kan sova mot en vägg alls (förutom med toppen av huvudet) och pappa skrämde mig och sa att jag definitivt kommer att ramla ur sängen när jag sover. så igår natt sov jag skitdåligt, var sjukt nojig över att jag skulle ramla ur. vilket jag inte gjorde, varje gång jag vaknade låg jag fint i mitten av sängen. idag kunde jag slappna av mer (inatt) och itne ramlade jag ur inte.

iaf så kommer lönen imorgon - sussie den jäveln hade rätt. jag var helt övertygad om att eftersom den 27:e är på en söndag så kommer lönen på måndag. men skit samma, lönen ryker iaf på båten :) jag, maria och sussie ska på kryssning på lördag! vi skulle åkt imorgon men vi väntade så länge med att boka så båten var fullbokad (no shit) men på lördag far vi! och då är det tydligen storm väntat ute på havet. men det är lika bra, då slipper jag ha drinkpinne i groggen, stormen skakar den åt mig :)

snart iväg och jobba -
12-21.15.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0