fredag,



jag är lite rolig ibland. skulle handla häromdagen och varje gång jag handlar måste jag alltid ringa telefonbanken och kolla så att jag har pengar på kontot och slipper en pinsam situation framme vid kassan sen om det skulle vara så att jag inte har några pengar kvar.

den här dagen hade jag jobbat och jag hade en femhundring i jackfickan. så jag tänkte "jag har bara 500 kr men bäst att jag ringer och kollar så att det verkligen stämmer" kommer fram till telefonbanken, knappar in det jag ska och får då höra saldot, som är över 500 kr. oj då, tänker jag, då behöver jag inte oroa mig. och jag handlar... och kommer till kassan... ska betala. hela tiden har jag ändå tänkt att jag har 500 kr och betalar också med min femhundralapp. inte förräns jag är påväg hem kommer jag på att jag inte hade plånboken eller kontokortet med mig. knäpp jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0