lördag,

halloj! jag jobbade 7-13.30 idag, sen åkte jag med pappa till Uppsala och gjorde av med massor av pengar.
jävlar i havet vad jobbigt det var att kliva upp imorse, kändes helt fruktansvärt när telefonen satte igång att vibrera kvart i 6 imorse. jag som vant mig vid att jobba eftermiddag. hua! men skönt att jobba dag, det är ett annat tempo och så hinner man göra saker efter jobbet.

köpte en mössa. som pappa tyckte jag skulle köpa och så föll jag lite för "det är nästan en sån mössa som Richard hade" ja, då var det kört, då var jag tvungen att köpa den.
efter det, i sista affären vi gick i hittade jag MIN mössa som jag aldrig trodde att jag skulle hitta igen, exakt den jag hade innan som jag glömde hos en tjej jag inte känner på nyår. men nu slipper jag sakna den och låna pappas och blablabla, nu slipper jag frysa om mina öron. jag äääälskar denna mössa. och mina nördbrillor för 10 kr som jag skabörja ha på jobbet. så fort jag får en fråga ska jag vända mig om, sätta på mig brillorna snabbt, sen vända mig tillbaka och säga VASARU? så jävla awesome.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0