onsdag kvälliz,

godkväll! fyller snart år! är född 22.37 så egentligen är det väl ett dygn kvar kom jag på nu (fick för mig att det var 22.37 detta dygn) tror jag är rätt trött :p

meeen - fyller år när som helst!

har haft planeringsdag på jobbet idag. 8-16, möttes av gruppledaren som kom och sa att vi är en timme tidiga för det stått fel på schemat så därför gottgjorde dom det med frukost. och så fick vi morgongympa. det gled på rätt fint faktiskt men man är ju inte van att sitta still sådär länge så nog kliade det i baken allt. blev bjuden på lunch också, på grekens! räksallad bidde det, det var det som lockade mest av de fyra dagens de hade att erbjuda.

sen köpte jag två fina muggar och en liten skalbagge på en pinne man ska ha i en blomma. och snart flyttar jag! sooom jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0