fredag: sovmorgon?

jaha. idag skulle jag få sovmorgon. trodde jag.
självklart kunde jag ju inte somna igår kväll och så kunde jag inte sova inatt. inte imorse heller.
vaknade runt 7 av att någon går och duschar och sen kliver alla barn upp och ska självklart göras iordning i tv-rummet utanför mitt rum och det skriks till kl 8.

kl 8 kommer sofia in och säger "storsofia, du ska gå med emma till skolan nu."
"nej, emma ska åka bil till skolan med pappa idag", hon börjar se extremt olycklig ut. sekunder från att börja gråta.
"men... en annan gång då?"
"ja, nästa vecka ska jag börja gå med henne igen."
"okej. hej då."

ja.. tack för den sovmorgonen.

Kommentarer
Postat av: ullis

storsofia...vad gulligt.

2009-12-11 @ 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0