Jag älskar dig Richard.

när ska jag börja förstå att du är borta Richard?
jag är så jävla trasig på insidan, jag vet inte vart jag ska vända mig.

kan inte ens komma på en anledning att stanna kvar i det här sketna jävla livet utan dig. jag tappar mer och mer livslust för var dag som går. jag försöker att stoppa undan alla känslor, eller jag gör väl det i stort sett men det är saker som påminner om dig överallt och då kommer obehagskänslorna upp till ytan och tar bort ännu mer av det lilla jag har kvar för livet. jag är för trasig för att orka ta itu med alla känslor på insidan. jag orkar inte, inte nu. jag vet inte om jag någonsin kommer orka ta itu med det. och skiten bara staplas på hög på insidan, det blir mer och mer. snart svämmar det över och då är jag rädd för vad som kommer att hända.

tills dess då? jag vet inte. jag bara finns.

jag känner mig så jävla ensam och vilsen utan dig i mitt liv Richard.



fyfan vad jag älskar dig Richard.
ingen kommer någonsin att kunna fylla det tomrum du lämnat efter dig i mitt hjärta.



jag hatar att du har lämnat mig ensam här Richard.

när ska du komma tillbaka? Det är seriöst det jag väntar på, att du ska komma tillbaka. När ska du fatta att jag behöver dig här? Du var fan inte färdig här nere, du hade så jävla många liv kvar att förändra och du hade gjort världen till något bättre.

Det känns fan inte som att det är på riktigt. Det känns som att jag fastnat i en jävla mardröm. Fatta vad skönt om jag egentligen är fast i en psykos och vaknar upp närsomhelst och kan fortsätta leva med dig.

Jag väntar här tills du kommer tillbaka Richard. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2009-12-09 @ 16:27:16
URL: http://ekermalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0