lördag:

jag köpte mat på burger king för någon vecka sen med maria. jag var egentligen inte hungrig, jag köpte den mest för sakens skull. så jag åt aldrig upp den och nyss hittade jag maten på rummet. det luktade ju inte ens.

jag måste ju typ vara fräschast i världen.

nej nu ljög jag faktiskt. jag vet inte varför jag vill framstå som äcklig i bloggen. kanske för att jag är en äcklig människa och att ni läsare har rätten att veta om det. men det är sant att jag köpte mat för någon vecka sen med maria och inte åt upp den. sen vet jag att jag lade den någonstans på rummet. det är mycket möjligt att den faktiskt ligger någonstans i botten av berget med påsar och smutskläder bredvid skrivbordet. det har inte börjat lukta än så jag tänker inte leta än på ett tag i vilket fall. nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0