lördag:

jag har tänkt på en sak. jag ägnade ett kort samtal häromdagen med en människa (ja, jag minns faktiskt vem och den läser inte min blogg men jag tänker icke hänga ut denna människa i min blogg) inte för att det är något viktigt utan mest för att göra saken större än den är så att ni tror att wow, nu kommer hon skriva värsta grejen men jag tänkte bara berätta att vi pratade om kremerade släktingar. ungefär. typ. osv.

iaf. jag kom att tänka på det här med att dom strör ut askan i minneslunden. om det blåser kan den ju för fan hamna vartsomhelst. tänk om minneslunden råkar ligga i utkanten av kyrkogården och just i det ögonblicket som någon släpper iväg sin ruttna eldade mormor så går det förbi någon påväg hem och tänker att "åh äntligen snö" och öppnar munnen och får den döda mormorn i käften. fräscht.
tänk dom som sprider askan typ i sjöar och sånt för att dennes släkting tyckte väldigt mycket om just den sjön. tänk på det nästa gång ni badar utomhus och njuter av den lena sandstranden och låter den solvarma sanden rinna mellan tårna.
tänk på det nästa gång ni åker till sahara också. all den sanden är säkert döda människor. för någonstans måste ju all aska hamna och bli till sand. usch vad äckliga ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0