onsdag:

jag var och drack öl hos grannen igår.
efter några timmar av ungdomar springandes mellan alla rum kommer en kille, 17-18 och ser helt förstörd ut, han är helt upprörd över något och han flåsar fram att det är en tjej på internet som har något konstigt i skötet, något som liknar en stor fena säger han och gestikulerar väldigt intensivt med händerna i vad jag gissar är ett försök att visa hur en fena ser ut.
så jag erbjöd mig att komma och titta vad det var.



...det var en blygdläpp.
ja, se dagens ungdomar.


Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHAHA!!

2009-12-31 @ 09:56:05
Postat av: Camilla

Lycka till för kidsen att föra våran art vidare.

2010-01-01 @ 10:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0