Richard:


jag tror jag kommit på varför jag är så arg hela tiden. jag tror det är dig jag är arg på. arg för att du lämnat mig här ensam, du lämnade mig utan förvarning och utan några svar alls.

en av de sista sakerna vi lovade varandra var att vi skulle hjälpa varandra ur den här skiten. vi skulle klara det, vi skulle ta oss från köping och vi skulle hjälpa varann. skulle det här hjälpa mig? är det här din idé om hur du kunde hjälpa mig? hur kan du inte fattat att jag behövde dig? jag behövde din hjälp. ...behöver.
vem ska jag ta hjälp av nu? vem vet allt jag gått igenom?
du vet. du visste om allting, vi växte upp med allt tillsammans. fyfan.

du lämnade inte ens något efter dig. inte ens minsta ledtråd.  

varför gjorde du såhär? varför lämnade du mig här? du lämnade mig mitt i all skit. jag orkar inte ta hand om alla ensam, fattar du inte det?
du får göra någonting, du får komma tillbaka. det funkar inte såhär, man kan inte bara lämna allt bakom sig. jävla idiot. kom tillbaka för i helvete.

JAG ORKAR INTE TA HAND OM ALLA ENSAM, FATTAR DU DET!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0