tisdag:

okej, så nenna, malin och sandra läser. men resterande 22 läsare jag hade igår då? hallooo, vilka är ni?
haha rätt kul att jag verkligen inte har något mer intressant att blogga om.

någon som vill läsa om lite bajs kanske?
jag är som vanligt bajsnödig, kan ju inte bajsa för dom vägrar att gå och lägga sig.

jag var och badade idag med maria. åkte vattenrutschkana trehundraelva gånger på alla möjliga och omöjliga sätt. framåt, bakåt, upp och ner osv. sen simmade vi. och så fick jag en kallsup i samma bassäng som alla ruttna och mögliga gamla tanter motionssimmade i, så kom jag att tänka på vilka äckliga gamla flänsrester dom har mellan könsvecken som lossnar när de skrevar på benen i ryggsimmet och så höll jag bokstavligt på att kräkas.
sen for vi iväg till nacka forum där jag gjorde av med runt 2000 kronor. var väl rätt onödigt. eller nöd i onödan, som tur i oturen kanske.

jag har ätit trehundraelva gånger idag också. får börja äta den satans medicinen igen så att det kan sluta susa i mitt huvud jämt och så kanske jag slutar vara hungrig hela tiden också.
oooch jag hittade en klänning till nyår. men nu när jag gjort av med hela min förmögenhet nästan så har jag väl inte råd att åka och hälsa på min älskade gabbi norge på nyår heller. men ja, den som lever får se. nu ska jag typ spela eller något. hej svejs.

Kommentarer
Postat av: sandra

Alltså, jag fick fan kväljningar av att läsa de där :S Håll munnen stängd när du badar! haha

2009-12-16 @ 00:16:44
URL: http://ekermalm.blogg.se/
Postat av: malin

nej nej nej, inte bajs! jag kommenterar gärna ändå!

gillar inte bajs på nåt sätt!! Det jobbiga är de två gånger som lucas har bajsat i badkaret och där står jag som förälder...shit!!



skriv om vad som helst men inte bajs! :)

2009-12-16 @ 09:35:11
Postat av: Maria

Me like poo! :D Och jag läser din blingelibling blogg FIAA!! ;D

Me Love Poo!

2009-12-17 @ 09:12:02
Postat av: Maria

Speciellt pepparkaksbajs :D

2009-12-17 @ 09:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0