torsdag: loltest

Hur har året nollnio varit för dig? - Mest skit som hänt. Studenten är det enda positiva jag kan komma på just nu
Bättre än förra året? - Nej
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Det hemskaste som någonsin kunnat hända
Har du flyttat under år nollnio? - Ja
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Älskar vet jag inte
Isåfall vilken? -
Har du druckit alkohol? - Lol
Har du kysst en främling? - Icke


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - Skit
Har du varit kär? - Lite nästan
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja. En sexåring
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej


SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? -
Har någon i din släkt avlidit? Ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Jag vet inte om det var i år eller förra året
varit i slagsmål? - Nej men Sandra backar mig alltid om jag behöver henne, eller huuur : )


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - Finns väl alltid småsaker man ångrar
Isåfall vad? - Äh. Dumt att ångra, har ändå glömt bort det mesta
Har du skämt ut dig? - Ett antal gånger ja
har du ljugit för en vän? - Beror väl på vad för slags vän
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen? - Ja, men det var mitt eget fel
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ja


SKOLA

Vilken skola går du på? Gick på Knullvi
har någon varit elak mot dig i skolan? - Fanns väl en del lärare som blivit tappade på huvet som bebisar
Hatar du ngn på din skola? - Ja
Har du gjort ngt framsteg? - Jag tog studenten, det måste väl räknas
Haft alla rätt på ett prov? - Lol


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Rätt många
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Hah, kontaktet. Och ja, det var för roligt för att ändra
Har du gått bakom ryggen på en vän? - En riktig vän skulle jag aldrig gå bakom ryggen på, så nej
Har du ljugit för en bästa vän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Nej, eller va?
Har du många killkompisar? Jag har börjat lessna nu

Hah, fan vad lägligt att det var sista frågan. Lol


Kommentarer
Postat av: Sandra

Backaru mig?

Ööh, ja!

heej.

2009-12-18 @ 07:57:06
URL: http://ekermalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0