-

fan jag läste på flashback igår om vilken musik som är bäst att lyssna på när man gör en viss grej.
det var någon som tipsade om prodigy så jag tänkte att vafan, jag testar.
det enda minne jag har av dom är att det är en gubbe som är jävligt läskig, jag minns när jag var liten och såg honom på mtv och jag blev så rädd att jag var tvungen att byta kanal.

men vafan, musiken är ju riktigt bra och han skulle vara jävligt snygg om han bara kunde byta frisyr, den där "gubben". så nu lyssnar jag på prodigy och har det bra, stefan och gabbi ligger och kelar i min säng här bredvid :)
estländarna som fixar med våra fönster väckte mig idag, igen. känns riktigt kul :) ...not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0