ong.

vet inte hur det känns alltihopa riktigt. känns iaf som att jag förhastade mig en aning nyss.
nu sitter jag här i allafall med massa guck i håret. 45 minuter skulle det vara i så jag låter det sitta en timme. det kommer vara alldeles stenhårt i håret sen när det är klart halv 2.
när jag stod och guckade och kämpade med att bara klicka ut färgmassa på utväxten insåg jag hur korkad jag är, jag har ju knappt något hår kvar efter mitt frisörbesök så jag sket i att vara nogrann och hade ut all färg i hela håret istället. skitbra. något som frisörinnan lyckades med iaf, kul för henne!

jag har inte orkat engagera mig speciellt mycket i någonting på sistone, de som känner mig eller bara vet vem jag är förstår väl varför men, ja.
jag loggade i allafall in för första gången på några veckor på bloglovin och hade ungefär 148 olästa inlägg och jag läste något av dom och bara kände att "shit, vilka värdelösa inlägg alla skriver". jag måste ha insett efter min förlust vad som är värt att lägga ner energi på och vad som inte är.
så alla bloggar jag tidigare följde följer jag inte längre. eller ja, några stannade men alla humorbloggar försvann. dom är inte roliga längre för dom är så jävla värdelösa att följa, jag tycker inte ens att det är rolig humor längre.

så nej, nu sitter jag här i ett lagom stort försök att försöka peppa mig själv till att dra till sthlm och försöka skaffa mig en framtid. typ bok, kläder osv. många projekt jag vill börja på men jag vill helst ha ork till allt också.
men, det kommer väl. hej till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0