ong.

jaha, idag då. vaknade hemma hos sandra. sen gjorde jag mig iordning och sen åt jag frukost där. sen gick vi hem till simone och väntade på att hon skulle börja leva igen och så mötte vi josse, sen gick vi och åt pizza. sen gick jag och simone och köpte tyg till hennes halloweendräkt, sen mötte jag gabbi och vi gick och köpte macka, sen gick jag och solade. sen gick vi till sandra igen och satt där en sväng, sen gick vi förbi martin. efter det åkte vi till båten en sväng och spelade 8-bitars. tröttnade rätt snabbt (undrar varför, undrar egentligen hur många gånger vi spelat där det förbannade spelet sen det kom) och sen åkte vi bil. vi åkte till arboga, tillbaka till köping, till arboga, var där ett tag, sen köping. och så gick jag och gabban och åt på mc.
sen hämtade stefan oss och nu är dom hos honom och jag är här. typ.

wow, vad jag hunnit med under en helt värdelös dag egentligen. jag är en värdelös människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0