tisdag

Vi bastade igår. Jag kände mig som en riktig finne när jag både drack och öl bastade samtidigt även om jag bara är typ, vad blir det? Min farmor var finsk. Ni får räkna ut åt mig :) Här kommer lite bilder.

Här är typ rummet innan bastun. Vi kallar det väntrum.


Här sitter Stefan och bastar fast han syns typ inte.



Jag och Gabbi orkade inte basta så himla mycket för vi vågar erkänna att vi trots allt inte är så macho som vi vill att alla ska tro.

Tur att tatueringarna gör att man är anonym också typ. Inte.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline, Sofia och Julia

Fin blogg :)

2009-10-26 @ 15:02:17
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Johnny Pope

2009-10-25 @ 09:33:04



Från och med idag är jag nykter..?

2009-10-26 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0