torsdag:

ingen kurs idag. lyckades vakna 7 imorse. kan ha att göra med att jag däckade runt elva igår tänkte jag säga. men jag började ju gå hemifrån sanna kvart över tolv. vet inte när jag kom i säng.
när jag gick hem iaf, så såg jag en padda. alldeles slemmig var den. den bara satt där och stirrade rakt fram och var knäpptyst. jag vet inte om den försökte spela död. jag sneglade lite försiktigt på den när jag gick förbi samtidigt som jag var beredd att den skulle attackera mig. dom är inte att lita på, dessa slemmiga paddor.

en gång för några år sen i märsta råkade jag trampa på en jättepadda. det var det äckligaste jag någonsin gjort. den gav ifrån sig något ljud och sen hoppade den vidare. men jag fick ett men för livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0