onsdag:

jag är typ sjukt sugen på cola. alltså verkligen, sjukt sugen. det går inte att jämföra med er nikotinabstinens och allt vad ni jämt gnäller över. jag måste ha min cola. däremot har jag inga pengar så jag bestämde mig för att smsa min mamma.

jag: kan jag snälla få lite pengar? 50 kr räcker. (då kan jag köpa chips också tänkte jag)
mamma: nej, jag har bara 200 kr kvar och får inte mer pengar förräns om en vecka.
jag: men jag är jättehungrig
mamma: men du är j hos pappa och han måste väl ha mat hemma?
jag: nej det finns inget att äta hemma och han har inga pengar
mamma: jag måste ha mina pengar själv tyvärr
jag: hoppas jag dör av svält!

sen fick jag lite dåligt samvete. ÄNDA TILLS HON SVARADE.

mamma: jag måste tänka på william och linnéa så dom har mat.

jaha! så jag är inte lika viktig som dina andra barn?
ÄLSKAR DU INTE DINA BARN LIKA MYCKET?


usch. fruktansvärt upprörd är jag! och fortfarande så har jag ingen cola.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Självklart så betyder ni alla lika mkt...men det verkade inte som att du behövde nå mat utan det var cola du ville ha haha....

2010-08-11 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0