onsdag: apropå tatueringsborttagning

förresten! kom på en grej när jag satt i duschen och stirrade på mina fötter.
ett litet skavsår har ju lyckats sätta sig så att en liten liten bit av tatueringen har hamnat i kanten på såret.

då tänkte jag, att tänk ifall att bläcket skulle försvinna där. och om man ångrar en tatuering, borde man inte kunna stoppa in en kanyl i själva linjen på tatueringen man har och suga ut bläcket? EGENTLIGEN! borde det inte funka?

jag tänker iaf prova någon gång jag har extremt tråkigt, så pass extremt tråkigt att jag kan tänka mig att sticka en kanyl i foten endast för att testa. det känns som att det kommer hända rätt snart. för i knivsta är det fanimej inte mycket action.







Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig kväll! =)

2010-08-11 @ 22:03:04
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0