tisdag:

Åkte ju till Köping efter Grönan i torsdags kväll för jag skulle på möte kl 11 på fredagen i Köping. Var kvar i Köping tills lördag morgon då vi (min familj) skulle åka och träffa lite av släkten i Upplands Väsby. Sagt och gjort så var vi iväg. Jag var sliten, bakis och tjurig och resten var förväntansfulla och glada.


 

Här är min lillebror William, nyss fyllda 15 och tror att han börjat dricka kaffe. Jag vet inte hur länge stackarn kämpade med det där kaffet. Men vill man vara vuxen så får man lida lite.

 

 

 

Här är tjusiga jag, lagom trött, sliten och fortfarande lite full med en livrädd hundjävel i famnen. (Mammas, inte den jag hittade i Knivsta.)

 

 

 

Moster

 

 

 

Lillesyster

 

 

 

och Mamma.

 

 

 

Tänkte bevisa att jag vart på Grönan innan jag slet av skiten.

 

 

 

Hittade en skylt som varnar för arga kvinnor.

 

Seeen, efter många stopp på snuskiga loppisar, kyrkogårdar för att lämna blommor och snabbvisiter hos släktingar vi äntligen framme.

 

 

Kusin Seven

 

Kusin Kristoffer

 

 

och en massa badande människor. Grillade, fotade, frös i regnet och sen for jag till Märsta för att fira Jossan. Slut.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0