tisdag:

jag har vart lite sjuk senaste dagarna så har typ hostat sönder halsen emellanåt.
sitter och lyssnar på spotify atm och så sjöng jag med i låten love the way you lie med rihanna och eminem.

så vart jag helt tyst för jag tänkte "oj, är det där min röst? vad fint det lät" så provade jag sjunga igen och det lät fortfarande bra. jag sjunger fint!
eller är det min röst?

jag kanske vaknat upp ur en psykos. hoppas jag stannar här för jag sjunger tamejfan pissbra! vågar inte ens harkla mig nu för jag är rädd att det ska försvinna!


nu ska jag prova sjunga massa låtar och bara njuta av min egen röst hehehe.
eller ska jag passa på att spela in mig själv sjungandes och lägga upp på youtube och myspace och bli fett kändizzz?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0