torsdag:

det som är bra med att blogga är att det blir lättare att hålla reda på vilken dag det är.
det blir ju lätt så att man inte minns vilken dag det är när man inte jobbar, eller det är snarare så att det är helt värdelöst att hålla reda på vilken dag man vaknar upp till eftersom det inte har någon mening. dagarna rinner ihop och man gör exakt samma sak hela tiden.

sen är det ju rätt bra att sova på nätterna så man är säker på att det är ny dag man vaknar upp till. ofta somnar jag mitt på dagen och då blir jag osäker på vilken dag det är i allafall.

aaaanyways.
skuttade in på toaletten nyss med telefonen i högsta hugg. jag skulle bajsa och jag tänkte glatt att "vem ska jag berätta det för?" först tänkte jag på julle men han har inte comviq. sen tänkte jag på sandra men hon vill säkert inte veta det. (vem vill veta det egentligen?)
gick in på min inkorg och ögnade igenom mina sms efter någon passande kandidat men jag hittade ingen rolig. sen kom jag att tänka på krystel! hon har nog aldrig fått ett sånt sms av mig tidigare eftersom det var så länge sen vi hade kontakt (träffade henne igen förra helgen för första gången på några år) så hon fick ett sms. spännande tänkte jag, för jag hade ingen aning om vilken reaktion jag skulle få. och så kom jag att tänka på jossan! hon kommer tycka jag är jätteäcklig så henne måste jag smsa! sagt och gjort, nu har jag smsat de båda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0