fredag: ett steg i rätt riktning.

jaha, idag var det fredag. dagen då jag vanligtvis springer iväg till bolaget bara för att få glömma bort mina bekymmer i några timmar och vakna upp imorrn full av ångest.
idag tänker jag göra något helt annorlunda. jag är så trött på att alltid vakna upp dagen efter med minnesluckor, ångest och känna att jag aldrig mer vill dricka. och så tar jag en öl till på kvällen och då är karusellen igång igen.

nej, jag är så trött på köping. trött på köping och alla som bor här. trött på köpings helger och alla man alltid träffar på ute. jag känner bara nej. nej nej nej.

idag tänker jag vara hemma, förhoppningsvis kan jag träffa någon kompis ikväll och se på film eller något.

nu tänkte jag sätta mig och faktiskt göra klart min bok. en helt ny version där det står om aids/hiv och förlossning också. jag ska bannemig komma igång nu, jag är trött på att sätta mig själv i skiten. jag har till och med betalat räkningar idag. det har jag inte gjort sen richard dog vilket inte är populärt hos något av företagen jag fått stora skulder hos. kronofogden däremot älskar väl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0