söndag: alla hjärtans dag

åh vilken underbar dag. det är så härligt att bli påmind om att man är ensam.
nej, idag ska jag stänga in mig, lägga mig under täcket och hoppas att jag inte vaknar förrän om en vecka igen.

jag skummade igenom en text på någon blogg där det stod att idag ska man vara vackert kärleksfull mot alla, mamma pappa syskon och husdjur.
så tänkte jag lite på vad jag gjort, jag fes på mamma, kastade mig på min lillebror, fick min lillesyster att gråta. ja, det var väl en liten del av det jag hunnit göra idag.
nej, för att lyckas vara vackert kärleksfull mot mina nära skulle jag nog behöva gå och lägga mig så att dom slipper bli sårade.
vilket jag tänkte göra nu. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0