söndag:

tänk om jag bara skulle dö. bara typ, göra något drastiskt och gå och lägga mig och aldrig vakna igen.
tänk om dom jag bor hos nu skulle tänka att det är snällt att ge mig sovmorgon så dom låter mig "sova vidare" och så ligger jag där i några dagar och så börjar dom bli misstänksamma när det börjar lukta och då har jag redan börjat ruttna så det har börjat vätska genom madrassen och ner på golvet så blir det en fläck där på golvet som ständigt påminner dom om hur äcklig jag var som inte kunde dö utomhus. helst utanför tomten.
eller om jag har egen lägenhet och jag dör på samma sätt och sen när mina katter börjar bli tillräckligt hungriga så börjar dom äta av mig.

vad skulle hända om jag dog liksom? skulle det bli på samma sätt som när richard dog, att alla först då blir medvetna om hur mycket dom "tyckte om mig" och att jag är borta och först då börjar sakna mig och så skriver alla på min facebooksida. fyi, så skulle jag inte logga in på facebook när jag är död så don't bother att skriva till mig på facebook EFTER JAG ÄR DÖD, nere i helvetet har dom bara porrigt.se. ni får skriva där istället.
fast jag har inte porrigt.se men satan skulle väl tvinga mig att registra mig där då. precis som sandra. hon har sålt sin själ och blivit medlem på porrigt.se, den kåta fan.

och ja, det var bara några tankar från mig. nu ska jag återgå till msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0