söndag:

jaha. en helg fylld av alkohol som vanligt.
i fredags, vad hände då? då var jag med sandra, sen var vi på en förfest och sen drog vi vidare till en annan förfest full med 15-åringar som jag hade ut. ni ska leka med barbies, inte vara fulla på fest!
sen gick jag och sandra för att möta alla andra tjejor på cityrelaxen fast det var ingen höjdare. sen blev det krogen.

igår hamnade vi i kolsva av alla ställen, vi var på en mc-klubb i västerås en stund och sen på puben i kolsva. det var rätt kul på alla ställen faktiskt.
en helg full med härj, det gillar vi :)

något jag inte gillar däremot är att vakna upp av att jag inte kan andas. kattjävlar.
och trond, nu är det väl ändå dags att du visar mig och sandra din lägenhet så vi kan flytta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0