tisdag:

jaha. idag vaknade jag kvart över tio. kände på töjningarna, satte ju i mina nya töjsmycken igår. skitfeta är dom, ser helt sjukt ut, iaf så provade jag bara att trycka på lite på den vänstra och den bara slank igenom, hela skiten. 4 mm på en natt. men det gör inte mig något alls fan. börjar bli lite dåligt med utrymme på mina små örsnibbar bara, är jävligt rädd att det ska spricka. och nu är båda töjningarna igenom btw. 18 mm har jag nu.
dum som jag var så köpte jag inte nya smycken men jag trodde att det skulle ta längre tid att töja så, men snart har jag pengar så då köper jag nya tunnlar. tror jag.

satte på trainspotting. den är typ sjukt bra i början, sen i slutet blir den bara seg. eller så är det mitt tålamod som alltid lyckas tryta med tanke på att det brukar vara så när jag ser på film. eller så är sluten på filmer nuförtiden bara jävligt sega, vad vet jag? orkar inte lägga ner mer tankeverksamhet på det iaf. nu har jag sjukt tråkigt för övrigt så jag funderar på att äta något. (ovanligt) bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0