tisdag:

jag känner mig så sjukt äcklig, värdelös och bara överflödig. vad fan gör jag kvar här?
jag orkar inte jaga, jag orkar inte spela något värdelöst spel, kan inte folk bara vara ärliga med vad fan dom vill?
skitsamma. jag orkar inte. egentligen gav jag upp för länge sen, jobbigt att behöva uppleva dom här upp och nedgångarna hela jävla tiden bara.
- - -
tatuerade igår, gjorde jag. blogg.se cepar däremot och vägrar låta mig lägga upp bilden på skiten.
- - -
var med andré en stund idag. vi åt panpizza (som vanligt) fan vad feta vi kommer bli. sen såg vi på film, twilight och sen new moon. otippat att tvåan ska ha ett sånt jobbigt slut. och jäääävlar vad dom ska flåsa ut alla svar hela tiden, det är skitjobbigt, jag måste ju härma dom varje gång dom låter fult. får ju andnöd mellan varven för fan. jag undrar seriöst om det står med i manuset att dom verkligen ska stöna och flåsa som korkade jävla andfådda muppar.
a iaf så tvingade jag andré att följa med mig halvvägs hem i ynka -24,4 grader, för jag menar, det finns ju varulvar och vampyrer i skogen nu. det är inte långt alls mellan mig och andré, men det är skog halva vägen. sen när han skulle få vända hemåt bräker han ur sig något i stil med att jag ska akta mig för vargar och då var det kört, då fick han följa med mig nästan hela vägen hem istället. jag kan inte hjälpa att jag är mörkrädd.

men nej, nu orkar jag inte skriva mer, jag måste akutbajsa lite tack vare panpizzan som var fullproppad med jalapeños. kört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0